Persoonlijk

10 dingen die ik nooit eerder vertelde!

Hey daar! Ik vind dat het eens tijd is dat jullie me nog wat beter leren kennen. Daarom heb ik dit gekke lijstje (i loveeeee lijstjes) opgesteld! Een heleboel dingen die je waarschijnlijk nog niet van me wist! Lees snel verder om al mijn rare gewoontes en weetjes te ontdekken!

Collage.JPEG

  1. Ik ga het liefst alleen shoppen.

  2. Ik moet mijn boterham altijd in mijn linkerhand houden.

  3. Ik ben nog nooit van mijn leven gaan bowlen.

  4. Als ik heel erg moe word, krijg ik soms jeuk aan mijn handen en voeten. WTF.

  5. Ik houd mijn polaroid foto’s bij in een doosje van maandverband. Perfect fit!

  6. Ik heb nog nooit van mijn leven suikerspin gegeten.

  7. Mijn stiekeme droomjob is om later het journaal voor te lezen.

  8. Ik ken het spelalfabet vanbuiten. Alfa, bravo, charlie, delta, echo, foxtrot, enz. Het resultaat van een middagje niksdoen en me vervelen, haha.

  9. Een film die me bevalt kijk ik gemiddeld 3 à 4 keer opnieuw. lol.

  10. Ik ben bang van autoritten op smalle bergwegen. Help.

Zo, dat waren de fun facts voor vandaag. Hebben jullie zelf ook zulke random weetjes over jezelf? Laat maar horen!

Een dikke bisou van mij,
Een bisou d’elle,
Een biselle,
handtekening

Standaard

Geef een reactie

