Fashion

LUST list

collage

1.here/2.here/3.here/4.here/5.here/6.here!


Hey girls! Hoe gaat ie? Ik loop over van de inspiratie voor de komende winter. Mijn portemonnee helaas niet… Hierboven kunnen jullie mijn favoriete must haves bewonderen. Ik heb er een heleboel, maar deze staan toch wel on top of the list!

Een lekker warme trui mag sowieso niet ontbreken, right? Verder staan de enkellaarsjes en het zwarte Tommy Hilfiger tasje me ook heel erg aan. Een doodgewone mom jeans opfleuren met bloemen patches vind ik te gek! De bordeau bodysuit wil ik graag combineren met een wijd uitlopende broek en een paar sneakers of hoge hakken. Misschien iets voor de feestdagen? En over de luipaarden jas heb ik lang getwijfeld. Ik vond de print altijd wat ordinair ogen, maar nu ben ik helemaal fan! Yes, leopard love it is.

Een dikke bisou van mij,
Een bisou d’elle,
Een biselle,
Handtekening

Standaard

Een gedachte over “LUST list

Geef een reactie

