Lifestyle

Photo diary #1: kerkhof, plaatjes draaien en op weekend

Hoi allemaal! Vandaag starten we een nieuwe week en kom ik ook nog eens met iets spannends aandraven. Kijk eens aan. Dit is mijn eerste photo diary, een rubriek waarbij ik jullie een kijkje gun in mijn dagelijkse leven. Alle foto’s die ik deze week genomen heb, vormen nu een soort verslagje van de afgelopen zeven dagen. En nee, geen grote spiegelreflexcamera’s, overdachte composities of perfecte belichting. Het leven zoals het is. Dat kan ook weleens prachtig zijn, trouwens. Het leven.

front.png

maandag stond ik vroeg op om in de bakker te gaan werken. Velen verklaren me gek omdat ik er weinig moeite mee heb om rond 06:30 u te beginnen werken. Het gaat niet altijd even moeiteloos, maar ik geniet altijd van de vroege ochtendstilte. En bovendien doe ik m’n werk supergraag!

♥ die avond ging ik met een aantal vriendinnen op halloweentocht, brrr! Het was heel fijn om te doen en we hebben daarna genoten van een gezellig kampvuurtje.

dinsdag was het 1 november. Dat betekent in mijn familie: een dagje rondrijden en verschillende kerkhoven bezoeken. Natuurlijk niet mijn favoriete bezigheid, maar het is wel goed om even bij de dingen stil te staan.

♥ die avond zat ik nog cosy met een boekje in bed. Het ultiem comfort, als je er mijn ripped jeans bij rekent!

woe

woensdag was weer een werkdag. Omdat donderdag de sluitingsdag van de bakkerij is, kreeg ik een doosje heerlijke patisserie mee. Ik had de geniale ingeving die in mijn fietsmandje te leggen terwijl ik er nog wat straatputten bijnam. Liep niet goed af. RIP mooie gebakjes…

donderdag was ik in het Waasland Shoppingcenter te vinden. De ZARA is recent geopend, en ik kwam op het idee even een kijkje te nemen. Er hingen echt veel leuke dingen in de winkel! Ik kon natuurlijk niet buitengaan zonder een aankoop, wat had je gedacht.

♥ die avond ging ik lekker eten bij mijn oma en opa. Mijn opa heeft onlangs een platenspeler gekocht (ik ben fan!!!!) en we hebben nog lang oude platen zitten opleggen. Zo’n platenspeler brengt de mooiste sfeer ooit met zich mee! Hallo, ik wil er ook één!

vrijdag fietste ik door een slapende stad om te gaan werken. Dit is nu waarom ik het niet erg vind om vroeg op te staan. Het gevoel van alleen op de wereld te zijn. In de kou en het donker door de stille straten fietsen vind ik zalig.

♥ die middag maakte ik mijn rugzak klaar om op scoutsweekend te vertrekken! Dat bleken drie fantastische dagen te zijn.

zondag moest ik natuurlijk eerst een beetje op adem komen van het vermoeiende scoutsweekend, maar daarna moest er ook nog gestudeerd worden. Fysica feest! Of ik mijn schoolwerk heb uitgesteld tot de laatste avond van de vakantie? Nee hoor…

♥ ik vond toch ook nog een gaatje voor een fietstochtje naar mijn oma en opa. Onderweg kwam ik een flinke dosis natuurlijke schoonheid tegen. Ah, mooi toch?

Zo zag mijn week eruit! Veel gewerkt, maar ook veel plezier beleefd en genoten van gezelligheid. Op naar de volgende! Weer naar school. Monday, please be good to me. Laat me weten of je deze rubriek fijn vindt/er meer van wilt zien! x

Een dikke bisou van mij,
Een bisou d’elle,
Een biselle,
Handtekening

 

Standaard

Geef een reactie

