Fashion

Nike Air Force 1 07

Gisterenavond stond de postbode voor mijn deur met deze pareltjes in zijn handen. Yes, eindelijk nog eens een paar heerlijk goede, stevige sneakers. Daar had ik nood aan! Ik had de Nike Air Force 1 07 besteld op Zalando (met 10 euro korting dan nog wel, BAM!). Ze zitten als gegoten en lopen lekker! Ik ben helemaal verliefd op deze flitsers. Mag ik ermee trouwen? Ik heb ze niet voor niks in het wit gekocht, hé.

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Ik weet dat de rage van dit model al een tijdje gepasseerd is, maar dat speelt dan ook geen rol voor mij. Deze schatten zijn nu een deel van mijn schoenencollectie, puur omdat ik ze zó oprecht cool vind! Ik kan nu al niet wachten om deze te combineren tot talloze bangelijke outfits! :)))) Die verschijnen wellicht binnenkort.

Een dikke bisou van mij,
Een bisou d’elle,
Een biselle,
Handtekening

Standaard

2 gedachtes over “Nike Air Force 1 07

Geef een reactie

