Travel

Berlijn #4: laatste sfeerbeelden

Processed with VSCO with hb2 preset

Gutentag!
Ik hou het kort qua tekst, zodat je ogen des te meer van de foto’s kunnen genieten. Dit zijn (helaas) de laatste foto’s uit Berlijn die ik met jullie deel. Het is inmiddels echt wel tijd om de zomer gedag te zeggen :((( Nu zie je me ook niet bepaald de hele wereld bij mekaar huilen, want mijn favoriete seizoen zit er aan te komen! JOEPIE YAY, hallo herfst! Toch nog even met een gevuld hart terugkijken op het einde van mijn zomer 2016. 

Te beginnen met onze fietstocht op Tempelhof, het oude vliegveld van Berlijn. Nu niet meer in gebruik, hetzij door talloze skaters, fietsers, lopers, longboarders… Geweldig! Het ligt een eindje buiten het centrum, maar is zeker de moeite waard!

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Het typische Ampelmännchen was natuurlijk ook van de partij. Zo’n iconisch beeld van de stad moest ik toch even vastleggen op camera.

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Jüdisches Museum

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

But first, coffee! Jezus, hoe mooi is deze??? Ik geraakte er niet op uitgekeken. Je zou er bijna niet van durven drinken. Deze was van tijdens ons ontbijtje in een super hippe zaak: The House Of Small Wonder. Ongelooflijk gezellig en heel vriendelijke mensen. Als je eens de hipster wilt uithangen: één adres! Hoewel dat natuurlijk in zowat heel Berlijn kan.

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Deze foto van in het Viktoriapark vind ik zelf zó adembenemend. Het was er dan ook prachtig. Kijk nou eens hoe die zon door de bomen naar binnen sluipt en een sprookjesachtige verzameling levende schaduwen op de grond weet te werpen. Ik stond er bij en ik keek ernaar. Het liefst had ik daar blijven staan voor, laten we zeggen, een eeuwigheid.

Genoeg Berlijn voor dit jaar. Summer is over, jawel. Tot de volgende blogpost, die terug eens iets anders zal zijn. Maar nog steeds even Biselle-gewijs, wat had je gedacht. See you soon x

Een dikke bisou van mij,
Een bisou d’elle,
Een biselle,
Handtekening

Standaard

4 gedachtes over “Berlijn #4: laatste sfeerbeelden

Geef een reactie

