Travel

bye bye Berlin

image1 (12).JPG

31 augustus, 20:47. De gate voor de vlucht naar Brussel, Zaventem wordt aangekondigd op de luchthaven van Berlijn. Je leest het goed, ik besloot om (samen met mijn zus) er nog even tussenuit te knijpen voor de allerlaatste vakantiedagen. Het ging als volgt.

“Zeg Marie, eind augustus zijn de vliegtickets naar Berlijn mega goedkoop. Gaan we?”
“Goed idee! We gaan.”

Meer dan een high five was niet nodig om deze beslissing te zegenen. De ochtend van 27 augustus vertrokken we naar het prachtige Berlijn (en mijn hart, dat ik daar drie jaar geleden verloren had).

Er komt nog veel, veel, véél meer online over Berlijn dan enkel en alleen deze luchthaven-foto, maak je geen zorgen. Jullie krijgen alles te zien (in meerdere blogposts), maar aangezien er in Berlijn zelf geen mogelijkheid was om te schrijven en ik nu even moet bekomen, laat ik jullie nog even in spanning afwachten. By the way, morgen 1 september. Verdikke. Bijna vergeten. Achja, school is bijzaak, zeker?

Ik wens jullie heel veel succes op jullie eerste schooldag.
Tot snel, met meer Berlijn op Biselle.

Een dikke bisou van mij,
Een bisou d’elle,
Een biselle,
Handtekening

Standaard

Geef een reactie

