Travel

BoardX 2016 BERRIA

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Hola, amigos. Het zwoele Spanje zit duidelijk nog altijd in mijn lijf na een fantastische week BoardX in Berria. De avond van 12 augustus was de start van een mooi avontuur, boordevol surfen, feesten en genieten. Ik laat je even de sfeer opsnuiven dankzij de mooie foto’s van onze fotograaf. 

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Simon Panis // www.lumenphotography.be

Foto’s: Simon Panis // http://www.lumenphotography.be

Voor BoardX had ik nog nooit van mijn leven gesurft, laat staan een surfplank in mijn handen gehad. Maar geen paniek, dankzij drie grondige surflessen van een monitor kregen we al snel door hoe het moest. Na een paar dagen sukkelen, dobberen, peddelen en vooral vallen op het water, nam ik mijn eerste golf. Wat een euforisch gevoel.

BoardX rocks. Dat kan je wel zeggen! Mijn eerste ervaring met deze organisatie was zeker en vast positief. Als deelnemer ben je enorm vrij in wat je doet, maar toch is het kamp goed georganiseerd. We zetten ons wekker, genieten van het ontbijt en nemen daarna zo snel mogelijk onze surfplanken onder onze arm. Op twee minuutjes ben je op het prachtige strand en ren je de golven tegemoet.

Lekker gegeten, vrienden gemaakt, golven genomen, hard gelachen, goed geslapen, veel gefeest. Het waren negen dolle dagen. Mijn hersenen zijn volgepropt met de mooiste herinneringen die je je kunt inbeelden. Het nagenieten is nog lang niet voorbij!
See you soon, Berria.

Een dikke bisou van mij,
Een bisou d’elle,
Een biselle,
Handtekening

 

Standaard

2 gedachtes over “BoardX 2016 BERRIA

Geef een reactie

