Fashion

Triangl bikini

Hiii y’all! Gisteren was ik in Antwerpen en kreeg ik een berichtje van mijn mama, die me wist te vertellen dat er een gloednieuwe bikini was toegekomen! Ahhh, ik kon echt niet meer wachten om mijn Triangl uit te pakken en te passen! Toen ik eenmaal thuis kwam die avond, zochten mijn ogen naar deze felle kleurtjes. Verliefd ben ik erop. Of toch iets in die aard.

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Bij deze bikini kan je kiezen tussen 2 soorten broekjes: normal / cheeky. Het normale model is eerder rond en breed aan je billen, terwijl het cheeky broekje daar meer uitgesneden en dus smaller is. Ik koos voor cheeky omdat ik dacht dat het normale model mijn poep ietsje té breed of niet stevig genoeg zou tonen. Goed dat ik voor de cheeky heb gekozen, want ik vind het heel mooi staan! Het is wel erg smal, maar ik voel me daar op zich niet oncomfortabel in. Ik heb zowel voor boven- als onderstuk een M gekozen, die ook goed passen. Het broekje is nipt, maar een L zou dan weer veel te los zitten.

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Ik ben hier echt onvoorstelbaar blij mee jongens! In één keer klaar voor de zomer, ook. De bikini die ik bestelde, heeft de schitterende naam Paloma – Nero. Je kan hem hier bekijken. Op de foto’s van het merk zelf lijkt de kleur van het bovenstukje wel eerder zacht rood, maar die neigt in werkelijkheid meer naar (fel)oranje. Ik had dit al gezien op andere foto’s, maar als je je daar niet aan verwacht, kan dat natuurlijk dik tegenvallen. De kleuren van het broekje komen wel perfect overeen. Je zou alleen nog ongeluk kunnen hebben met het print op het broekje, aangezien ze  op elk broekje blijkbaar een ander stukje van het motief printen. Dat wist een online assistente me te vertellen (die overigens super lief zijn en je met alles willen helpen)! Zo heb je dus altijd een uniek exemplaar, maar het zou bijvoorbeeld kunnen voorvallen dat de bloemen op een andere -misschien ongelukkig gepositioneerde- plek zijn geprint. Gelukkig is dat bij mijn bikini niet het geval!

De bikini in zijn geheel kwam neer op 89 USD (ongeveer 80 euro). Voor een bikini is dat niet goedkoop, maar valt best mee, toch? Het is natuurlijk gemaakt van neopreen (dezelfde stof als wetsuits), wat de kwaliteit enorm verbetert. Je bent er dus een aantal zomers zoet mee! Je moet er wel rekening mee houden dat er nog zo’n 20 euro verzendkosten bijkomen en dat je achteraf nog douanekosten als een fijne verrassing kan ontvangen. Voorlopig nog niks van gehoord, maar we zullen zien of ik daar nog door verblijd zal worden…

Neem zeker eens een kijkje op de site van Triangl! Ik vind hun nieuwste design echt heel vernieuwend en aanlokkelijk. Het merk is afgestapt van hun oorspronkelijke strakke ontwerpen met veel felle kleurvlakken, maar toch kan je in hun nieuwe bikini’s het Triangl-gevoel terugvinden. Ik ben heel erg blij met de mijne en ik hoop er nog lang van te kunnen genieten!

Dat was het voor vandaag, jonkies. Geniet van de zon! x

Een dikke bisou van mij,
Een bisou d’elle,
Een biselle,
Handtekening

Standaard

4 gedachtes over “Triangl bikini

  1. Ik heb vorig jaar ook eentje besteld ! Super blij mee en draag hem nog steeds heel graag ! Enkel: ik werd wel verrast door douane kosten achteraf, bikini kwam dus zo neer op 140€, best een dure grap dan natuurlijk 😦 Maar hey, mooiste bikini’s ooit die van Triangle & ze passen zo mooi! Toen bestond dat cheeky modelletje wel nog niet, dus ik heb die andere 🙂

    Liked by 1 persoon

    • Damn, die douanekosten zijn dus geen fabeltje 😦 Ach ja, de bikini is het toch wel waard vind ik! Ze staan inderdaad super mooi, ik ben er ook heel blij mee 🙂

      Like

Geef een reactie

