Geen categorie

5 favourites

Hiii allemaal! Vandaag heb ik een 5 favourites voor jullie, waarin ik vijf geliefde items van de afgelopen tijd deel. Zo random als het maar kan.

Hakken

SCHOENEN

Dit fenomenale paar hakken van Christian Di Riccio kocht ik een paar weken geleden en ik word er met de dag verliefder op. Ik vind deze zo ongelooflijk! Hoewel ze een vrij dikke hak en een ruwe zool hebben, blijven ze heel classy. Ik heb sowieso een zwak voor zulke stoere, gekartelde zolen. Sommigen vinden dit waarschijnlijk te lomp of zwaar, maar ik vind het echt geweldig. Ik noem ze mijn kleine monstertruckjes, haha.

Body Cream

BODY CREAM

Jongens, wat is deze body cream van Rituals heerlijk! Ik kreeg hem voor m’n verjaardag, en sindsdien zou ik hem bijna non-stop willen smeren. Gelukkig kan je wel even verder met deze hoeveelheid. Want even serieus, deze Honey Touch is de hemel voor je pas geschoren benen of je net gewassen lichaam. Puur genieten als ik uit de douche kom. Bovendien ruikt hij verrukkelijk en zorgt hij voor een zachte huid.

Fruitwater

FRUITWATER

Het perfecte drankje voor tijdens het studeren! Omdat water maar gewoon water is. Ik heb 2 schijfjes citroen en 2 schijfjes limoen in de helft gesneden en hier water aan toegevoegd. Zeker het proberen waard! Het geeft een extra frisse smaak en is nog eens gezond ook. Als je dit dan nog kan drinken uit zo’n hippe jar van de America Today, ben je toch helemaal gelukkig? Tot je merkt dat je om de 2 minuten naar het toilet moet, oeps.

Parfum

PARFUM

Ik heb altijd van het idee gehouden dat je één bepaald parfum hebt dat je altijd draagt. Een soort van signature. Een tijdje geleden heb ik ‘mijn geur’ gevonden. En dat is Cool Water Sea Rose van Davidoff geworden. Deze eau de toilette (en ik dus ook) ruikt echt subliem. Ik ben absoluut geen parfumkenner (wel een liefhebber hihi), maar ik ervaar de geur als heel fris, bloeiend en spontaan. Deze knapperd mag vanaf nu dus mijn naakte hals sieren, proficiat!

Siaaa

SONG

Het nummer Cheap Thrills van (godin op aarde) Sia is de laatste tijd echt mijn jam, hoor. Ik kan niet stilzitten of zwijgen als deze beat begint! Het lied brengt een nogal intrigerende sfeer met zich mee, misschien daarom dat ik er niet genoeg van krijg. Geniale song. Je kan het hier beluisteren. Let’s get loud!

Hebben jullie nog goede muziektips?

 

Een dikke bisou van mij,
Een bisou d’elle,
Een biselle,
Handtekening

Standaard

2 gedachtes over “5 favourites

  1. Lotte zegt:

    Mijn favoriete muziek?
    Hoewel ze nu op break zijn blijf ik One Direction nog altijd super goed vinden! Ik hoop dan ook dat ze snel terug komen en meer muziek maken 😊
    Btw echt een super mooie blog en foto’s
    ~L

    Like

Geef een reactie

